Jajo …ciąg dalszy

Dzisiejszy dzień poświęciłam dla siebie ,zamykając się we własnym świecie kolorów ; Takie kolory wybrała moja dusza ,ale nie o tym chce pisać a kontynuować terapie jajem ..Otóż po namalowaniu obrazu , zrobiłam sobie terapię jajem i oto jak ono wyglądało dziś [czyli wczoraj 20.07.2018] IMG_20180720_194253.jpg

Jajo wygląda zupełnie innaczej niż wczoraj o dziwo jak szybko się zmienia energia człowieka. Z tego co tu widać ,biało jest trochę zgęstaniałe ale nie ma sznureczka ,nie ma też bombelków czy ścianki , a więc z tego co mi obecnie wiadomo takie zgęstnienie jajka może oznaczać jakąś ludzką zazdrość .Czyli nadal trzeba terapi aby to wszystko zostało oczyszczone z naszego pola ;

Drugie jajko kolejnej osoby ,oczywiście nie tej samej co wczoraj zupełnie nowa osoba.

IMG_20180720_194530.jpg

Tutaj zauważyłam dość grubą niteczkę prowadzącą od dołu ku górze. Na górze może tego dobrze nie widać powstały bombelki i jest ich kilkanaście i znowu z tego co dowiedziałam się a pewności jeszcze nie mam ,ponieważ mądrość wiedzy na ten temat jest dość ograniczona ,czekam na książkę. W każdym razie może oznaczać to iż ta osoba jest wampirem energetycznym .

Taka wiedza na dziś ,ale jeśli ktoś ma inne spostrzeganie ,wiedzę chętnie posłucham 🙂

A to obraz ,który namalowałam przed terapią jajem 🙂

IMG_20180720_184455.jpg

Dodaj komentarz