Medytacja -wizja ;

Medytacja ; Nie zdarzyło mi się aby moje oczy w medytacji płakały a serce odczuwało wielki smutek ;To co zobaczyłam ,poczułam było smutne ; Najpierw były dwa serca jedno mniejsze drugie większe , jedno czarne drugie czerwone a wokół jakaś ciemna energia jakby pochłaniała czarne serce ..a czerwone nie przebiło się do tej ciemnej energii ; Dobrze czy źle -nie wiem jeszcze …łzy płyną i słyszę słowa …wiele małżeństw ulegnie rozpadowi to już się dzieje … wiele zmroziło swe serca …i też wiele ludzi odejdzie z tego świata jesli nie zrozumieją ..;Łzy płyną … Następuje kolejna wizja znaku ;nie wiedziałam co to jest dopóki nie namalowałam i nie odszukałam tego znaku bo już miałam wrażenie że go widziałam gdzieś -kiedyś ;Triqueta
Nastąpiła cisza ..i nagle pojawia się niesamowita energia inaczej tego nie idzie nazwać narysować , to jak dwie fale unoszące się do góry ,a w środku serce piękne serce wielkie serce To obraz powstały gdy zapytano mnie Kim jestem ????? Jestem energią Namalowałam tak jak umiałam szybko by nie zapomnieć, a kolory skąd się wzięły? Tak miało być namalowane i już ….

13308422_1014714248604499_5333830197791525262_oIMG_1048 (2)

Dodaj komentarz