Po co sen przychodzi ?..jako przekaz ..

pobrane

Teraz już wiem po co sen w pociągu z Elżbietą i jej Medytacją serca ;Wszystko ma swój cel .Ona pokazywała mi jak otworzyć serce ,a jaaa wpadłam w emocje ;yhhhhhhhhhhhhhy

Czasami człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego ,że rozmawiając ze swoją duszą można uzyskać pomoc i zrozumienie dla samego siebie ; Wciąż zastanawiamy się po co i na co nam pewne zdarzenia w życiu , relacje ..a tak na prawdę wszystko po coś jest i z pewnością dla naszego dobra, o ile można powiedzieć że niektóre zdarzenia są dla naszego dobra.

Krótka wymiana zdań z duszą ; Tak się rozpoczęła;

M; Hej….
Dusza-*Witaj kochana
M-*I co teraz ?

D*-To znaczy ? O co pytasz ?
M-*Ty już wiesz o co pytam ..Ty już wiesz co sie dzieje wokół mnie teraz …i ze mną ..

D-*Tak wiem , natomiast nie mogę zrozumieć Ciebie ! M-*To znaczy jak mnie nie rozumiesz?

D-*Po prostu nie rozumiem ! Na co ci to wszystko ? te emocje ,stres ? Znowu dałaś się ponieść emocjom , wkręciłaś się w coś co nie należy do Ciebie .Ile razy jeszcze pozwolisz sobie na tę słabość?

M-* Nie wiem !!! ale mam tego serdecznie dość , co się dzieje na tym świecie ? co się dzieje z ludźmi ? Mam chęć uderzyć w coś a nawet w kogoś …po to by już przestali mnie ranić …

D-*No dalej !! zniż się do tego poziomu osłabienia swojej energetyki ..no proszę dalej…

M-*Przecież wiem ,że to tak nie działa , wiem że nie można ..ale gdybym potrafiła nie wchodzić w to emocjami …wiem nadal że muszę nad tym pracować ..po tych emocjach usiadłam i porozmawiałam z aniołami nawet wyjęłam sobie kartę ..

D-* No i co wyszło z tego ? Jakie wnioski ?

M-*Wnioski takiej ;porozmawiaj z przyjacielem zadzwoń ; Pewnie bym tak zrobiła ,ale nie mogę ,nie dziś …nie teraz ..Przyjaciele też mają swoje rodziny i też trzeba szanować ich czas, choć wiem doskonale że rozmowa by mi pomogła to również wiem ,że czasami trzeba zostać z tym samemu .

D-* Skoro nie jest to dobry moment na rozmowę z przyjacielem , to spróbuj mentalnie się z nim skontaktować …przecież w ten sposób nie zaburzysz jego czasu z rodziną . M-*Masz rację , spróbuję ..wiem że pomoże mi to …

D-*Doskonale , a teraz usiądź wygodnie i wycisz się , uspokój swoje skołatane serce ,niech już nie odczuwa tego tętniącego pukania ..igieł ..czy jak to sobie nazwiesz …
M-* Wiesz co , jest mi już lepiej kiedy rozmawiam z Tobą , ty jesteś też moim przyjacielem,a więc można powiedzieć że to z Tobą miałam się połączyć ..dziękuję Ci że jesteś …Wiesz tak bym chciała zrozumieć , dlaczego niektórzy celują we mnie tymi strzałami raniąc mnie , przecież nic im nie zrobiłam , po co wywołuje u mnie to takie emocje , na co jestem taka wściekła …

D-*Moja droga bo ty nie chcesz dalej przyjąć ,że takie osoby chcą abyś usłyszała informacje jakie przekazują ..

M-*No dobrze ,ale jakie ? Co miałam usłyszeć ? Przecież z dyskusji wynikało,że to ja mam jakiś problem ! Ale z tego wynikło też ,że miedzy nami zaczęła intrygi trzecia osoba ..a więc krótko i na temat odpowiedziałam ,że KONIEC!!!! JA SIĘ NIE DAM PONIŻAĆ!!! NIE DAM SIĘ OBRAŻAĆ!! ANI TEŻ NIE ŻYCZĘ SOBIE ABY KTOŚ WKŁADAŁ MI COŚ W USTA CZEGO NIE MÓWIŁAM!!!! Czy to źle ?

D-* Dobrze ,lecz dałaś się ponieść emocjom , a to oto nie chodzi.. Ta osoba chciała abyś ty wkręciła się w tą energię ..osłabiła…Dla Ciebie informacja od niej… Jesteś słaba!!! można Tobą manipulować !!! Chodzi o to ,że masz w końcu zauważyć ,że to Ty miałaś zajmować się dalej tą osobą przez którą jest konflikt ;wiesz o kim mowa prawda ; To ty masz w sobie tyle empatii i wrażliwości i masz ją dawać światu , nie ona tylko ty !

M-* yhhh ja … ciągle jaaaaaa, a ja już jestem zmęczona tym ….. Przecież postanowiłam pomóc na tyle ile sam będzie ten człowiek chciał , skoro wszystko zrobiłam co mogłam to wystarczy …prawda ..Dlaczego ona sobie go nie weźmie i nim nie zajmie ?

D-* Bo jej wygodnie ,skoro ty się zajmowałaś . ..przecież kolejna informacja dotarła od niej…mówiąca’ Ja nie mam takich uczuć …. co to jest miłość ? dla niej nic .. jest bo jest ..wykorzystywanie to informacja dla Ciebie …Monia obudź się …

M-* Widać wszystko idzie do jednego wora ,całą złość jaką na mnie wylała jest złością spowodowaną tym ,że odpuściłam i zostawiłam tego człowieka samemu sobie tak ? Po to mnie uderzyła szpilami ….?

D-* Dokładnie tak..a ty zamiast spokojnie podziękować jej za te informacje oburzyłaś się jak małe dziecko. Przecież wielu wie ,że można na tobie polegać tak …ale nie kosztem siebie i swojej rodziny , choć oni tego wymagają . Jak dla mnie z tą osobą postąpiłaś dobrze , zostawiłaś go ,bo taka była jego decyzja ..A kobieta która w ciebie dzisiaj uderzyła chciała wymusić na Tobie poczucie winy ..

M-* Jakie to banalnie proste ,ale nie dla mnie .. Gdyby nie ty pewnie cały dzień przesiedziałabym na tyłku rozmyślając , co ja jej uczyniłam takiego ….Dziękuję Ci za tą rozmowę ,dała mi dużo ..ale wiesz też ,że postanowiłam że ta osoba nie jest już moją rodziną ..Nie dziś i nie jutro , może kiedyś …

D-* Wiesz , teraz możesz tak mówić ,ale później sama do tego dojdziesz ,że nie warto odpychać innych ..warto na pewno dać sobie od siebie odpocząć na długi czas i gdy nadejdzie chwila kiedy ona zrozumie ,że miłość ma się w sercu a nie na ustach ,a ty będziesz potrafiła zapomnieć ,wybaczyć ..energie się zmienią ..

M-* Tak masz rację ; Dziękuję Ci po stokroć za tę rozmowę już czuję się o niebo lepiej .. Dusza -* Proszę i uśmiechnij się teraz już🙂 Poproś Anioły niech Cię prowadzą i pomogą ostudzić emocje ;;

Ange3

Jest czwartek 13 ; Z tego co zapowiadają astrolodzy będzie budowała się atmosfera zbliżającego Nowiu; Nów w Pannie ; idąc dalej tym tropem widać że energie będą bardzo ogniste [ tak to ujmę ] ponieważ tu mogą ujawnić się nasze emocje ,stres …ale to wszystko można poczytać na stronie; http://astro-dziennik.blogspot.com/2016/09/czwartek-1-wrzesnia-2016.html

Dodaj komentarz